jueves, 10 de abril de 2008

Explorant Sant Grau (Roberto i Núria)

Hem pasat un cap de setmana molt divertit a Sant Grau. De bon matí ens aixecàvem i mentre els grans es despertaven nosaltres dos miràvem els dibuixos a la tele.


Roberto: Jo vaig estar jugant amb un cotxe groc al menjador de Sant Grau I


Finalment els adults ens van deixar sortir i vam estar explorant fins que vam trobar... ooohhh una nauu!!


A dins de la nau vam trobar un futbolí i vam estar jugant una bona estona.
Roberto: I la Núria feia trampes
Núria: Nooo no és veritat!!


Núria: Després em vaig cansar i vaig preferir explorar jo soleta...


Aleshores vaig trobar a la Carme pintant una paret i jo la vaig ajudar!


Després ens havíem d'anar a casa i vam plorar molt perquè ens volíem quedar a Sant Grau :(
Segur que tornarem!!

No hay comentarios: